puresan-in-afrika.reismee.nl

Op weg naar Kaapstad

Eenmaal aan boord van onze eerste vlucht richting Dubai, moesten we eerst langs een wagen om al het ijs van de vleugels af te laten spuiten. Gelukkig duurde dit “maar” een half uur. Uiteindelijk de lucht in echt op weg naar onze overstap.

We knepen hem wel even omdat we maar 70 minuten hadden voor onze overstap. Uiteindelijk in de lucht de tijd ingehaald. Toen we aankwamen op het vliegveld in Dubai, moesten we met een bus naar de volgende vertrekhal. Geen idee hoe groot precies het vliegveld is maar in ieder geval heeeeeeel groot. Meer dan een half uur in de bus gezeten volgens mij. Aangekomen op de luchthaven weer op zoek naar grondpersoneel voor begeleiding met rolstoel voor mijn moeder. ?? geregeld. Aan alle kanten was te zien dat de bus best laat was en werd door het grondpersoneel mijn moeder naar de uitgang gereden. Wij (Matty, Tonny en ik) er achteraan gehobbeld. Eenmaal buiten weer een bus in, nee niet de Airbus maar de grondbus. Eerst weer wachten op andere passagiers en weer een heel eind met de bus. Dus uiteindelijk weer een half uur vertraging. En ook op onze tweede vlucht weer heerlijk gegeten, gedronken, spelletjes gespeeld, filmpje gekeken ( Despicable Me 3) weer wat slapen en eten en drinken. De tijd ??vliegt zo wel voorbij.

Sanne

Het wachten is altijd vervelend met reizen maar is voor een goed doel! :-D Hopelijk zijn jullie goed aangekomen

Nel Camfferman

Goed te weten dat jullie een goed reis hadden en inmiddels veilig zijn aangekomen.
Even bijslapen en dan GENIETEN. lieve groetjes voor alle 4.

Marja

Wohh
Gelukkig alles goed gegaan .
Nu kunnen jullie lekker bijkomen van de vluchten .xx
Geniet allemaal !!