puresan-in-afrika.reismee.nl

Rustig dagje

22 februari 2018

Vandaag een rustig dagje. Lekker ontbeten op het terras, en mijn moeder verzorgt want die heeft iets in haar slaap gedaan waardoor haar hele huid van haar scheenbeen is gestroopt. En daarna richting Matty en Tonny gereden om vervolgens even naar het strand te gaan bij Hermanus Onrus rivier. Was in het begin vrij fris ( maar in vergelijking met Holland heel warm) later werd het veel warmer en zijn we richting Hermanus gereden. We hebben heerlijk geluncht. Daarna naar de supermarkt gereden om de laatste boodschappen te halen, want vanavond kwam Noelene terug van haar paar dagen werk, en wilde wij haar verassen met een heerlijke maaltijd.
Ik had Thaise viscurry gemaakt.
Ze vonden het heerlijk ( en ik trouwens ook). Wederom op tijd naar bed want ik ben kapot. Slaap slecht ‘s nachts. Morgen is er regen voorspeld. We zullen het morgen zien.
Slaap lekker

Reacties

Reacties

Marja

Hi Sandra .
Zo te horen is het heerlijk daar.
Hoop dat je moeder dr been snel geneest .
Veel plezier ..xx

Loekie

Jantje de Boer he Nan!!!?Hoop dat je been gauw geneest! In ieder geval hebben jullie het leuk en naar je zin, liefs Loekie en de groetjes aan allemaal!❣️

Marianne

He lieve dames, klinkt relaxt allemaal....maar wat doet Nan in hemelsnaam 's nachts, dat moet wel een heel wilde droom zijn geweest -:). Beterschap Nan en ik hoop dat je gauw beter gaat slapen lieve San. Leuk je update's!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!