puresan-in-afrika.reismee.nl

1-3-2018

1-3-2018

Vanmorgen met de uber naar de Long street in Kaapstad gegaan vaandaar naar Africa market als een echte toerist alle kraampjes langs gegaan en een paar leuke schaaltjes gescoord .
Vervolgens bij de rode hop on hop off bus station een cappuccino met soja gescoord en even uitwaaien op het dak van de bus. Daarna naar Art Museum geweest, wat een fantastisch mooie architectuur. Daarna terug naar de cottage om de laatste spullen in te pakken en te genieten van een heerlijke lunch in en bij het zwembad .Toen Veronica ons zag kwam ze met heerlijke vers gebakken scoones aanzetten, wat een fantastische gastvrouw!
Na een welkome afkoeling in het zwembad vertrokken richting Vermont om met Matty en Tonny te gaan eten.
Tussen haakjes de Tafelberg was vandaag dicht vanwege een kleedje over de berg top(bewoking)
Dus hebben wij geboft dat we na aankomst op advies van Veronica direct de Tafelberg op zijn gegaan.

De terugweg vanuit Kaapstad liep gelukkig gesmeerd. We waren bang voor file. Maar alles liep lekker door. We zijn heerlijk pizza gaan eten bij tripples bar and grill. Nu weer heerlijk thuis.

Nel

Wat een geweldige foto's, wat zien en doen jullie lekker veel. Dat was dus boffen met jullie bezoek aan de tafelberg. Zo leuk te lezen hoe jullie genieten. Houden zo, liefs