puresan-in-afrika.reismee.nl

4-3-2018 tweede dag Botlierskop

4-3-2018
Voor het eerst in tijden heerlijk geslapen. De ramen in de tent zijn open met gaas dus lekker veel frisse lucht gehad. Ik geloof 2 onderlakens, een dubbeldik dekbed en een sprei. Die laatste hebben we eraf gedaan want dat was erg zwaar. Ik had zelfs een elektrische deken. Heerlijk want de avonden zijn een stuk frisser dan overdag. We zijn heerlijk bij het zwembad gaan liggen en ik heb zelfs heerlijk gezwommen. Daarna mijn steak van gisteren avond gegeten en mijn moeder heerlijke mosselen.

Nog even samen naar de spa geweest voor een uurtje ontspanning ( en Research).

Na de spa op ons terras nagenoten en weer omgekleed voor het diner. Toen we de deur dicht wilde doen brak onze sleutel af.

Het eten was weer overheerlijk. Ik kwam er zelfs achter dat ik een aangepaste menukaart had.
Na het eten kregen we weer een nieuwe sleutel. Alles pakken ze zo snel op. Niet normaal.

Lekker naar onze tent, in bad en naar bed.

Truste

Reacties

Reacties

Loekie

Dat is genieten lady's!! Baie dankie voor de mooie foto's, prachtig!?Liefs en de groetjes aan allemaal. Veel plezier!!???

Marianne

Dat klinkt al stukken beter en wat een prachtige foto's. Echt een super reis!

Sanne

Veel plezier nog!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!