puresan-in-afrika.reismee.nl

6-3-2018

Vandaag een relaxte dag. Eerst naar het ziekenhuis en daarna boodschapjes gehaaldin de mall terwijl mijn moeder bij de kapper zat.

Thuis de spullen afgezet om vervolgens samen met Tonny en Matty te lunchen bin Benguela Cove.

We zijn daar begonnen met een wine tasting. Mijn moeder en Tonny met bijpassende kazen, ik met vleeswaren en Matty alleen wijn.

Na de tasting direct door naar het restaurant want we hadden nog niet gegeten tussen de middag. We hebben weer genoten van de drank, eten, prachtig uitzicht en zeer vriendelijk personeel. Er stond daar een heel leuk peper en zout doosje op tafel, maar binnenkort op die van ons.

Na dat we thuis afgezet zijn hebben we lekker op het terras gezeten en wat pizza leftovers  an de dag ervoor opgemaakt bij de borrel.

Voor avond eten dit keer thuis een hamburger met veel roerbak groenten.

En gereed gemaakt voor morgen

Loekie

Ziet er goed uit allemaal ,mooie foto's met heeeeeeel veel heerlijk eten. Jullie zullen vast niet omkomen van de honger!!! Geniet er maar van!! Veel plezier liefs en groetjes, Loekie.

Nel

Zo dat ziet er lekker en gezellig uit, krijg er trek van. Leuke foto's weer. Nog fijne laatste dagen en dan een voorspoedige reis terug naar huis. lfs.

Marianne

Oh lieve dames, wat een heerlijkheden krijgen jullie allemaal voorgeschoteld, ook bij ons loopt het water in de mond -:). Wat een geweldige reis is dit, daar zullen je nog lang aan terugdenken, Super! Veel liefs voor allemaal XX