puresan-in-afrika.reismee.nl

2-3-2018 dagje rust en paarden

Vanmorgen toen ik wakker werd stonden er weer wilde paarden in de voortuin en bij de Lagoon in de verte zagen wij een groep flamingo’s. Dus snel de hond en mijn moeder meegenomen voor een wandeling langs de Lagoon. Zodra we de duinen door kwamen stonden er 2 paarden. Aangezien we naar de flamingo’s wilden moesten we toch heel dicht langs de wilde paarden lopen. Zijn even blijven staan zodat ze konden wennen aan ons want zo vaak zullen ze geen Nederlanders tegen komen. Na de wandeling even lekker op het terras ontbeten. Daarna door naar het ziekenhuis voor de check up.
Daarna naar de shopping mall een bikini gescoord want de anderen zijn inmiddels te groot geworden. Mooi excuus om weer wat nieuws aan te schaffen.
Alle dames hebben heerlijk hun haar laten wassen ivm weinig tot niet douchen was dat wel lekker.
Daarna nog inkopen gedaan voor onze reis naar het wild park in Botlierskop.

Toen we weer thuis kwamen en beneden in de tuin zaten kwamen de paarden zelfs tot ons hek gedag zeggen. Er is er 1 zwanger. We hopen dat we de geboorte nog mee kunnen maken.

Noelene heeft heerlijk bobotie gemaakt en het recept stuurt ze mij per mail. Mmmmm. Daarna lekker de koffer gepakt en nu heerlijk dromen over wat we de komende dagen gaan beleven.

Nel

Geweldig die wilde paarden, heb dat zelf ook een keer mogen meemaken ook zelfs de geboorte van een veulen. De flamingo's zijn wit, geen garnalen in het water?
Geniet van je verslagen, je kunt leuk schrijven. lfs

Marja

Lijkt mij geweldig om ze van dichtbij te zien

Veel plezier xx